Asistent/ka nákupu
Jsme AA+STAVEBNINY a už přes 30 let patříme mezi jednoho z největších prodejců stavebnin na Moravě. Cílem naší firmy je být první volbou zákazníka při výběru stavebních materiálů, zejména pro suchou stavební výstavbu. A proč s námi naši zákazníci spolupracují? Partnerství s našimi dlouholetými zákazníky stavíme na spolehlivosti, šíři sortimentu, rychlých a kvalitních službách.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka nákupu pro naši centrálu v Ostravě.
Co bude výsledkem vaší práce?
- ■Hromadný import údajů o stavebních materiálech (ceníky, EAN kódy, ...)
- ■Komunikace s dodavateli, zlepšování produktů a služeb, hledání nových nákupních příležitostí
- ■Správa a import údajů pro E-shop
- ■Správné a včasné řešení objednávek a faktur dodavatelů
- ■Správa karet zboží
- ■Zpracování dat v MS Excelu a ve firemním softwaru BYZNYS
Co k tomu budete potřebovat?
- ■Orientace ve stavebních materiálech je vítána
- ■Znalost práce na počítači
- ■Chuť pracovat - nebojte se, ve všem vás zaškolíme
Čeká vás pohodový tým kolegů. Nástup možný ihned.
Na pohovoru se uvidíte se svými potenciálními kolegy, můžete se podívat, jak bude vaše práce vypadat a rozhodnout se, jestli je to to pravé, právě pro vás.