Asistent/ka nákupu


Jsme AA+STAVEBNINY a už přes 30 let patříme mezi jednoho z největších prodejců stavebnin na Moravě. Cílem naší firmy je být první volbou zákazníka při výběru stavebních materiálů, zejména pro suchou stavební výstavbu. A proč s námi naši zákazníci spolupracují? Partnerství s našimi dlouholetými zákazníky stavíme na spolehlivosti, šíři sortimentu, rychlých a kvalitních službách.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka nákupu pro naši centrálu v Ostravě.

Co bude výsledkem vaší práce?

  • ■Hromadný import údajů o stavebních materiálech (ceníky, EAN kódy, ...)
  • ■Komunikace s dodavateli, zlepšování produktů a služeb, hledání nových nákupních příležitostí
  • ■Správa a import údajů pro E-shop
  • ■Správné a včasné řešení objednávek a faktur dodavatelů
  • ■Správa karet zboží
  • ■Zpracování dat v MS Excelu a ve firemním softwaru BYZNYS
 

Co k tomu budete potřebovat?

  • ■Orientace ve stavebních materiálech je vítána
  • ■Znalost práce na počítači
  • ■Chuť pracovat - nebojte se, ve všem vás zaškolíme

Čeká vás pohodový tým kolegů. Nástup možný ihned.

Na pohovoru se uvidíte se svými potenciálními kolegy, můžete se podívat, jak bude vaše práce vypadat a rozhodnout se, jestli je to to pravé, právě pro vás.
 

Kontaktní formulář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů, více informací zde.

Hledáme nové parťáky

Jdete do toho?